LEMONA

JŪRINIŲ SISTEMŲ SPRENDIMAI

Kaip sukurti patikimas energijos sistemas, kurios nuvestų jus iki horizonto ir dar toliau?

Mūsų sprendimų pagrindas – žinios. Turėdami daugiau nei 50 metų patirties, „Victron Energy“ žino, ko reikia, kad būtų sukurtos jūrinės sistemos, kurios atlaiko laiko išbandymus ir ekstremalias aplinkos sąlygas.

Mūsų klientai vertina ramybę, kurią suteikia mūsų energijos sprendimai, paremti pasauliniu įgaliotų platintojų tinklu ir nepriekaištinga kokybe.

Kelias į nepriklausomybę grįstas patirtimi

Naujasis Ekrano GX – tai pilnai funkcionalus ryšio centras, sukurtas naudojant naujausias nuotolinio stebėjimo galimybes. Įgykite visišką kontrolę su šiuo naujausiu GX įrenginiu ir pajuskite tikrą valdymo galią.

Stebėkite realaus laiko duomenis ir analizę integruotame 7 colių jutikliniame ekrane, veikiančiame su visiškai nauja ir intuityvia Venus OS operacine sistema. Ekrano GX – tai lankstus galios centras, kuris lengvai integruojasi į bet kurią Victron sistemą, turėdamas platų aparatinės įrangos jungčių pasirinkimą, atitinkantį visus poreikius. Jis leidžia pasiekti ir valdyti jūsų sistemą iš bet kurios vietos per Victron Remote Management (VRM) portalą ir VictronConnect programėlę. Įženkite į naują visapusiškos ir dinamiškos sistemos kontrolės erą su Ekrano GX.

Ekrano GX privalumai:

  • Atsparus vandeniui jutiklinis ekranas
  • Tvirtas aliuminio korpusas
  • Ypač galingas procesorius
  • Nuotolinis stebėjimas per VRM
  • Victron Connect programėlė
  • Integracija su MFD ir NMEA 2000

TAIKYMO PAVYZDYS

Buriavimas aplink pasaulį – su atsinaujinančia saulės ir vėjo energija

Naudojama įranga:

  • 4x LiFePO4 baterijos 12,8V / 200Ah – Smart
  • 1x Lynx Smart BMS
  • 1x Lithium SuperPack 12,8V 100Ah
  • 2x Smart BatteryProtect 48V-100A
  • 1x Cyrix-i 400 A 48V
  • 1x MultiPlus-II GX 48/3000/35-32
  • 3x SmartSolar MPPT 100/20
  • 1x SmartShunt 500A
  • 1x Cerbo GX
  • 1x GX Touch 50
  • 1x Lynx Power In
  • 1x Lynx Distributor
  • 1x Kranto maitinimo laidas 25M 16A / 250VA
  • 1x Galvaninis izoliatorius
  • 1x Nerūdijančio plieno įvadas su dangteliu
  • 2x saulės moduliai

Pavyzdys: technologijos, kurios leidžia plaukti laisvai

Pirmas žingsnis į energetinę nepriklausomybę – tai drąsa atsisakyti senų sprendimų. Būtent tai padarė Tigeris Brisius ir jo partnerė Julija, ruošdamiesi kelionei aplink pasaulį: iš savo 32 pėdų ilgio Olle Enderlein jachtos jie pašalino dyzelinį variklį ir jį pakeitė elektriniu.

Naujas pasirinkimas – „Green Star Marine E20“ elektrinis variklis, kurio maksimali galia siekia virš 10 kW – tai prilygsta maždaug 20 AG jūriniam dyzeliniam varikliui.

Pagrindinis šio sprendimo pranašumas – efektyvus energijos atgavimas. Kai jachta plaukia burėmis, variklis tampa hidro generatoriumi. Pasiekę kiek daugiau nei 7 mazgų greitį – tai šios klasikinės, ilgo kylio jachtos korpuso ribinis greitis – trijų menčių 15 x 9 sraigtas, veikiantis atbuline eiga, generuoja apie 1000–1400 W elektros energijos.

Toks sprendimas leidžia buriuoti aplink pasaulį, pasikliaujant tik saulės, vėjo ir vandens galia – be triukšmo, be išmetamųjų dujų, visiškai tvariai.

Tigeris ir Julija savo elektrinį variklį įmontavo patys. Kelionės per vandenynus reikalauja visiško savarankiškumo – todėl būtina išmanyti kiekvieną sistemos komponentą. Jie pasirinko tik tai, kas patikima ir pažangiausia. Tigerio pirkinių sąrašas jachtai „Idun“ (žr. aukščiau):

  • „Lynx Smart“ akumuliatorių valdymo sistema, kuri valdo „Victron Energy“ ličio akumuliatorių įkrovimą ir apsaugo juos nuo netinkamo naudojimo.
  • „Smart Battery Protect“ automatiškai užtikrina, kad „namų“ ir „starterio“ akumuliatoriai nebūtų netyčia iškrauti nuolatinės srovės vartotojų.
  • „SmartShunt“ stebi pagrindinio akumuliatorių bloko įeinančią ir išeinančią energiją bei pateikia įkrovos būseną (State of Charge). Jis taip pat gali stebėti antrojo akumuliatorių bloko įtampą, vidurio taško įtampą arba temperatūros jutiklį.
  • Galvaninis izoliatorius užtikrina, kad po vandeniu esanti įranga nebus pažeista galvaninės korozijos, kai jachta prijungta prie kranto elektros tinklo.

Įrengtos jachtos principinė schema

Fountaine Pajot Helia 44 katamaranas

PANAUDOJIMO PAVYZDYS

10 metų aplink pasaulį – su visiškai elektrine sistema

Fritsas Boonenas su žmona Liza susiruošė dešimt metų gyventi savo katamarane Fountaine Pajot Helia 44. Laivas pritaikytas visiškai savarankiškam gyvenimui jūroje, todėl dauguma sprendimų – orientuoti į nepriklausomybę ir saugumą.

Viena pirmųjų modifikacijų – propano viryklės atsisakymas. Dujų saugojimo ir papildymo iššūkiai atokiose vietovėse paskatino pereiti prie visiškai elektrinės virtuvės: indukcinė kaitlentė, elektrinė orkaitė, kepsninė, skalbimo mašina – viskas veikia be dujų.

Kad visa ši įranga veiktų patikimai, jų elektros sistema buvo iš esmės perprojektuota.

Fritsas ir Liza nori stovėti uoste, nepriklausomi nuo kranto elektros, net iki dviejų mėnesių iš eilės, nenaudodami kranto įkrovimo. Jų energijos sistemos širdyje – du 3 kW „Quattro“ keitikliai/įkrovikliai, tiekiantys 230 V kintamąją srovę buitinei įrangai iš 12 V nuolatinės srovės akumuliatorių.

Šie „Quattro“ turi 120 A įkrovimo galią, todėl 900 Ah talpos akumuliatorių blokas iš generatoriaus įkraunamas greitai ir efektyviai.

Katamarane įrengti keturi įkrovimo šaltiniai:

  • 1 kWp saulės modulių sistema su keliais MPPT saulės įkrovimo valdikliais – maksimaliai saulės energijai išgauti.
  • Du variklio varomi didelės galios išmanieji generatoriai su dviem „Buck-Boost“ DC-DC keitikliais, kurie priima platų įtampos diapazoną ir stabilizuoja įkrovimo įtampą (12 V / 24 V).
  • Kintamosios srovės generatorius, kurį galima įjungti rankiniu būdu arba automatiškai – per relę, kuri suveikia, kai akumuliatorių įkrovos lygis nukrenta žemiau 30 %. Kai akumuliatorių blokas pasiekia 90 % įkrovos lygį, generatorius automatiškai išjungiamas.
  • Akumuliatorių įkrovimą ir iškrovimą valdo „VE.Bus BMS“ akumuliatorių valdymo sistema.

Laivo akumuliatoriai taip pat gali būti įkraunami iš kranto elektros tinklo.

Izoliacinis transformatorius užtikrina įgulos ir laivo saugumą nuo įžeminimo gedimų ir galvaninės korozijos. Jis taip pat automatiškai perjungia tarp 115 V ir 230 V kintamosios srovės, priklausomai nuo vietinio elektros tiekimo.

„Quattro“ įrenginiai gali būti lengvai suprogramuoti taip, kad atitiktų prieplaukos elektros tinklo srovės ribą. Jei energijos poreikis viršija šią ribą, „PowerAssist“ funkcija automatiškai papildys trūkstamą galią iš akumuliatorių bloko – taip apsaugodama nuo kranto saugiklių išmušimo. Kai energijos poreikis sumažėja žemiau nustatytos ribos, „Quattro“ maksimaliai išnaudoja kranto energiją, nukreipdamas perteklinę galią (iki ribos) akumuliatorių įkrovimui.

JŪRINIŲ SISTEMŲ PROJEKTAVIMAS

Lankstūs statybiniai blokai bet kokiam energijos iššūkiui

Naudodami mūsų modulinę ir patikimą produktų liniją, galite suprojektuoti energijos sistemas, atitinkančias net pačius sudėtingiausius reikalavimus. Nesvarbu, ar tai paprasta DC sistema, ar pažangi trifazė jūrinė elektros instaliacija – Victron sprendimai sukurti tam, kad išliktumėte nepriklausomi ir saugūs bet kurioje pasaulio vietoje.

Keli pavyzdžiai – nuo paprastos sistemos, turinčios tik nuolatinės srovės įrenginius, iki didesnių lygiagrečių ir trijų fazių sistemų. Paprasta sistema, naudojanti tik nuolatinės srovės įrenginius.

Akumuliatorių įkroviklis taip pat veikia kaip maitinimo šaltinis.

 

1. Paprasta nuolatinės srovės sistema

Akumuliatorių įkroviklis veikia kaip maitinimo šaltinis, užtikrindamas pastovią energiją įrangai.

2. Sistema su keitikliu

Šioje sistemoje naudojamas keitiklis, kuris tiekia 230 V AC arba 120 V AC įtampą. Daugelis įkroviklių modelių turi tris išėjimus, leidžiančius atskirai įkrauti kelias akumuliatorių grupes.

Nepertraukiama kintamosios srovės energija laive

Naudojant mūsų itin patikimus grynos sinusinės bangos keitiklius/įkroviklius, jautri elektronika gali būti maitinama saugiai. Jie užtikrina didžiausią galią, kuri siekia maždaug dvigubai daugiau nei jų nuolatinė vardinė galia – tai leidžia paleisti įrenginius su varikliais.

Nustačius keitikliui prieinamos krantinės ar generatoriaus galios srovės ribą, PowerControl funkcija neleis viršyti šios ribos – nepriklausomai kokia yra apkrova. Tačiau, dėl PowerAssist funkcijos, viršijus ribą, trūkstama galia bus akimirksniu kompensuota iš akumuliatorių. Daugiau jokių išmuštų krantinės saugiklių ar perkrautų generatorių. Laivo apkrova vėl sumažėja žemiau nustatytos ribos, o perteklinė energija – iki apsaugos ribos – bus panaudota akumuliatoriams įkrauti. Todėl nebereikia rinktis generatoriaus pagal didžiausią tikėtiną apkrovą – jį galima sumažinti, taip sutaupant išlaidas ir svorį. Mėgaukitės patikima energija bet kuriuo metu su MultiPlus arba Quattro keitikliu/įkrovikliu laive.

3. Daugiafunkcis MultiPlus keitiklis/įkroviklis veikia kaip UPS (nepertraukiamo maitinimo šaltinis).

Jo kintamosios srovės išėjimo galia gali būti papildyta ribota krantinės galia – ją sustiprinant akumuliatorių energija, pasitelkiant PowerAssist funkciją.

„MultiPlus“ ir „Quattro“ keitikliai/įkrovikliai

„MultiPlus“ ir „Quattro“ keitikliai/įkrovikliai atlieka pagrindinį vaidmenį tiek kintamosios (AC), tiek nuolatinės (DC) srovės sistemose.

Tai galingi akumuliatorių įkrovikliai ir keitikliai viename įrenginyje. Jei yra daugiau nei vienas kintamosios srovės šaltinis, rinkitės „Quattro“ – jis priima du AC šaltinius ir automatiškai persijungia į aktyvų šaltinį (automatinis šaltinio pasirinkimas). Be to, jis turi du AC išėjimus – antrasis išėjimas (kuris turėtų būti naudojamas neesminėms apkrovoms) bus automatiškai išjungiamas, kai nėra AC įvesties.

4. Sistema su kintamosios srovės generatoriumi

„Quattro“ turi tas pačias funkcijas kaip ir „MultiPlus“, tačiau papildomai turi perjungimo sistemą, kuri gali būti tiesiogiai prijungta tiek prie krantinės maitinimo, tiek prie generatoriaus.

5. Naudojant nuolatinės srovės generatorių

Šiame „MultiPlus“ pagrindu veikiančios sistemos pavyzdyje DC generatorius įkrauna akumuliatorius ir (arba) tiekia energiją keitikliams.

Ši sistema turi daug privalumų, tokių kaip svorio sumažinimas ir didesnis komfortas.

6. Įkrovimas iš krantinės, generatoriaus ir variklio generatoriaus

„Quattro“ keitiklis/įkroviklis naudos energiją iš akumuliatorių bloko, krantinės maitinimo, kintamosios srovės generatoriaus arba variklio generatoriaus, priklausomai nuo prieinamumo ir poreikio.

„Smart BuckBoost“ funkcija apsaugo variklio generatorių nuo perkrovos ir saugiai įkrauna ličio akumuliatorių.

 

Lengva konfigūruoti

Lygiagrečių ir trifazių sistemų konfigūravimas yra paprastas. VEConfiguration įrankiai leidžia montuotojui sujungti komponentus be jokių aparatinės įrangos pakeitimų ar DIP jungiklių. Tam naudojami standartiniai produktai.

7. Lygiagreti sistema

Mūsų keitiklius ir keitiklius/įkroviklius galima sujungti lygiagrečiai, kad būtų patenkinti didesni galios poreikiai. Pakanka paprasto nustatymo naudojant VictronConnect arba mūsų VEConfiguration įrankius.

8. Trifazė konfigūracija

Mūsų keitikliai gali būti sukonfigūruoti tiek dvifazei (Split-Phase), tiek trifazei (Three-Phase) elektros tiekimo sistemai.

Tai leidžia užtikrinti suderinamumą su bet kuria laivo ar krantinės elektros infrastruktūra.


Nepaliekame nei vieno kliento be sprendimo!

Šias ir daug kitų prekių galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Neradote tinkamo sprendimo ar turite papildomų klausimų? Susisiekite!
Mums svarbi Jūsų nuomonė, palikite atsiliepimą.


Kontaktai fiziniams asmenims

+370 700 35 035 arba [email protected]

Kontaktai juridiniams asmenims

[email protected]