Prekių grąžinimo sąlygos

Internetinės parduotuvės www.lemona.lt Pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai Pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Pirkėjas yra atsakingas už prekių komplektaciją, supakavimą ir pristatymą Pardavėjui.

Prekės gali būti grąžinamos UAB „Lemona“ parduotuvėse (UAB „Lemona“ parduotuvių adresus rasite čia) arba siunčiamos kartu su užpildytu prekių grąžinimo aktu, debetine sąskaita arba krovinio važtaraščiu, ant siuntos nurodant rekvizitus: UAB „LEMONA“, S. Raštikio g. 26, Kaunas, LT-50130, Lietuva, Tel.Nr.: +370 (650) 04145.

attentionPrekių gražinimas vykdomas kliento sąskaita!

Grąžinant prekes UAB „Lemona“ parduotuvėje, būtina su savimi turėti pirkimo dokumentą: PVM sąskaitą faktūrą arba pirkimo čekį.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos būklę, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui pinigus, sumokėtus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Prekė turi būti grąžinama tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.

Pirkėjo teisė atsisakyti su Pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma: 

  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
  • sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos.

Pagal Civilinio Kodekso straipsnį 6.362, pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas, fizinėje parduotuvėje įsigytas šių grupių prekes.

Informacija bendradarbiavimo sutartį turintiems UAB „Lemona“ klientams

UAB „Lemona“ verslo klientams, turintiems bendradarbiavimo sutartį, taiko 14 d. nuo prekių perdavimo klientui datos grąžinimo politiką. 

Priimamos UAB „Lemona“ sandėlio prekės (ne tiekėjų katalogų), kurios nepatenka į negrąžinamų prekių sąrašą, remiantis Civilinio Kodekso straipsniu 6.362. 

Prieš grąžinant prekes į įmonę dėl bet kokios priežasties, Pirkėjas turi susisiekti su įmone. Už visas grąžinamas prekes ir siuntimo išlaidas atsako klientas, jos turi būti nepažeistos ir turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje, originalios komplektacijos. Pirkėjas yra atsakingas už prekių grąžinimą įmonei ir už grąžinamų prekių pristatymo įmonei įrodymo pateikimą. 

Visas kokybiškas prekes, kurios grąžinamos praėjus 14 d., UAB „Lemona“ priims atsižvelgiant į esamas aplinkybes ir vidinius įmonės nuostatus, tačiau bet kokiu atveju grąžinamoms prekėms bus taikomas 10% administravimo paslaugos mokestis, kuris skaičiuojamas nuo grąžinamų prekių vertės, arba minimalus 5 EUR mokestis, jei 10% administravimo mokesčio nesiekia 5 EUR. 

Pažeista siunta

  • Užsakymo metu nurodytu adresu pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų: apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Kita informacija

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu [email protected].

Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.

Išsamias internetinės parduotuvės www.lemona.lt pirkimo-pardavimo taisykles rasite čia.


Nepaliekame nei vieno kliento be sprendimo!

Šias ir daug kitų prekių galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Neradote tinkamo sprendimo ar turite papildomų klausimų? Susisiekite!


Kontaktai fiziniams asmenims

8700 35 035 arba [email protected]

Kontaktai juridiniams asmenims

[email protected]