Dėmesio, nuo rugsėjo 13 d. keičiasi aptarnavimo tvarka parduotuvėse. Plačiau>
Nemokamas pristatymas + nuolaidos kodas Plačiau >
Kibernetinis pirmadienis! -18% nuolaida su kodu: KIBER18
Švenčiame Jonines! Tik internetu -25% su kodu: JONINĖS25! Plačiau
👑 Tik internetu! -20% daugeliui prekių su kodu: KARALIUS20!  
👑 Tik internetu! -20% daugeliui prekių su kodu: KARALIUS20! Plačiau

Kaip sukurti patikimas maitinimo sistemas, palydėsiančias iki horizonto ir už jo ribų?

Sprendimai pagrįsti žinojimu  

Per daugiau nei 45 veiklos metų VICTRON ENERGY sukaupė neįtikėtiną patirtį, reikalingą norint sukurti patikimas jachtų ir mažų laivų maitinimo sistemas, atlaikančias laiko ir aplinkos išbandymus.

Lankstūs statybiniai blokai bet kokiam energijos tiekimo iššūkiui
Naudojantis plačiu patikimų modulinių gaminių asortimentu, galima sukurti elektros energijos sistemas, tiksliai atitinkančias net reikliausias specifikacijas.

LEMONA electronics specialistai pateikia keletą paprastų sistemų pavyzdžių – nuo turinčių tik nuolatinės srovės įrenginius iki didesnių, lygiagretaus jungimo ir trifazių sistemų. Pateiktos schemos yra struktūrinės ir atspindi pagrindinius sistemų komponentus. 

1. Paprasta sistema. Naudojami tik nuolatinės srovės įrenginiai
Akumuliatorių įkroviklis veikia ir kaip maitinimo šaltinis.

2. Nepertraukiamas kintamosios srovės maitinimas laive

2. Nepertraukiamas kintamosios srovės maitinimas laive
Naudojant VICTRON ENERGY ypač patikimą tikro sinuso formos išėjimo srovės keitiklį–įkroviklį saugiai gali būti maitinama net jautri elektronikos įranga.
„MultiPlus“ serijos srovės keitikliai–įkrovikliai gali užtikrinti trumpalaikį, maždaug dvigubai didesnės galios elektros energijos tiekimą (palyginus su nominalia galia). Ši savybė užtikrina sklandų įrenginių, turinčių dideles paleidimo sroves, įjungimą. Didesnes paleidimo sroves turi įranga, kurioje naudojami elektros motorai. Tipinis pavyzdys – šaldytuvas su kompresoriumi. 
Dažnai pasitaikanti situacija: prisišvartavus krante prisijungiama prie elektros tinklo su ribota galia, tačiau norima ne tik įkrauti akumuliatorius, bet, pavyzdžiui, pasišildyti pietus mikrobangų krosnelėje. Turint „Digital Multi Control“ valdymo skydelį, galima fiksuoti maksimalų srovės dydį  keitikliui–įkrovikliui iš išorinio elektros tinklo. Keitiklio–įkroviklio „PowerControl“ funkcija leidžia išlaikyti kintamosios srovės įvestį žemiau nustatytos ribos nepriklausomai nuo srovės apkrovoje. Ši funkcija leis efektyviai išnaudoti elektros generatorių, nereikės pirkti generatoriaus, apskaičiuoto išlaikyti maksimalią galią. Generatorius privalo išlaikyti vidutinę apkrovą – taip naudojamas generatorius dirbs tolygiau ir efektyviau: nešokinės generatoriaus generuojamos elektros energijos įtampa, mažiau svyruos generuojamos srovės dažnis. 

„PowerAssist“ funkcija – padidina tiekiamos iš kranto energijos arba generatoriaus galią
„PowerAssist“ funkcija realiu laiku matuoja apkrovos dydį ir visą energiją, kurios reikia virš nustatyto ribinio dydžio poreikių – bus akimirksniu patenkinta tiekiant energiją iš sukauptos akumuliatorių baterijoje. Taip pat užtikrinamas nenutraukiamas elektros energijos tiekimas net krante suveikus automatiniams saugikliams ar perkrovus generatorių. Kai laive esančių apkrovų bendra srovė nukrenta žemiau nustatytos ribos, turimas energijos perteklius – iki nustatytos ribos skydelyje – bus naudojamas akumuliatorių baterijoms įkrauti. Projektuojant laivo borto energetinę sistemą svarbu pakankamai tiksliai numatyti, kokį energijos suvartojimo tikimasi bei kiek reikės rezervinės talpos tenkinti pikinius poreikius.
Naudojant VICTRON ENERGY „MultiPlus“ ar „Quattro“ keitiklius–įkroviklius nebereikia instaliuoti elektros generatoriaus kuris gebėtų išlaikyti maksimalią apkrovą – jį galima sumažinti taip sumažinant išlaidas ir svorį, o klientai gali būti užtikrinti dėl patikimo elektros energijos tiekimo.

 

 

 3. Daugiafunkcinis „MultiPlus“ keitiklis–įkroviklis veiks kaip UPS (nepertraukiamo maitinimo šaltinis)
VICTRON ENERGY „MultiPlus“ kintamosios srovės išėjimo galia gali būti pridėta prie ribotos kranto energijos šaltinio – ją galima padidinti pasinaudojus „PowerAssist“ funkcija.

„MultiPlus“ ir „Quattro“ keitikliai–įkrovikliai
„MultiPlus“ ir „Quattro“ keitikliai–įkrovikliai atlieka pagrindinį vaidmenį tiek kintamosios, tiek nuolatinės srovės sistemose. Tai ir galingas akumuliatorių įkroviklis, ir DC/AC keitiklis viename korpuse.
Jei yra daugiau nei vienas kintamosios srovės šaltinis, LEMONA electronics specialistai pataria rinktis VICTRON ENERGY „Quattro“ keitiklį–įkroviklį – jis priima du kintamosios srovės šaltinius. Elektros energijos šaltinis pasirenkamas automatiškai; yra galimybė nustatyti automatinį elektros generatoriaus valdymą. 
„Quattro“ ir „MultiPlus“ keitikliai–įkrovikliai taip pat turi du kintamosios srovės išėjimus. Apkrovas galima suskirstyti pagal prioritetą. Išsikraunant akumuliatorių baterijai, pirmiausiai bus atjungtos antraeilės apkrovos prijungtos prie 2-o išėjimo – taip bus užtikrintas ilgesnis prioritetinių apkrovų veikimas, ir paliktas laiko rezervas, leidžiantis pasirūpinti papildomu elektros energijos generavimu.

Kuris keitiklis–įkroviklis geresnis – „MultiPlus“ ar „Quattro“?
„Quattro“ turi tas pačias funkcijas kaip ir „MultiPlus“, tačiau turi papildomą funkciją – tai elektros energijos perdavimo sistema, kurią galima tiesiogiai prijungti prie kranto elektros energijos tiekimo ir generatoriaus vienu metu.

 

4. Sistema su kintamosios srovės generatoriumi

 

5. Nuolatinės srovės generatoriaus naudojimas
Šiame elektros energijos tiekimo pavyzdyje nuolatinės srovės generatorius įkrauna baterijas ir (arba) tiekia elektros energiją į DC/AC keitiklį. Ši sistema turi daug privalumų, tokių kaip: energijos papildymas kelionės metu bei galimybė naudoti mažesnės talpos akumuliatorius taip sumažinant bendrą svorį.

 

6. Akumuliatorių įkrovimas iš kranto energijos šaltinio ir generatoriaus
„Quattro“ keitiklis–įkroviklis energiją, priklausomai nuo prieinamumo ir apkrovos gali imti iš: akumuliatorių baterijos, kranto energijos tiekimo, kintamosios srovės generatoriaus arba pastovios  srovės generatoriaus. „Smart Buck Boost“ DC/DC keitiklis apsaugo variklio DC generatorių nuo  perkrovos ir saugiai įkrauna ličio akumuliatorių baterijas. Ličio akumuliatoriai turi mažas įėjimo varžas, todėl, tiesiogiai tokį akumuliatorių prijungus prie generatoriaus, gali kilti rizika jį perkrauti ir sudeginti.

VICTRON ENERGY keitiklius–įkroviklius lengva konfigūruoti
Lygiagretaus jungimo ir trifazes sistemas konfigūruoti yra paprasta. VICTRON ENERGY konfigūravimo įrankiai leidžia montuotojui sujungti sistemos komponentus ir suderinti jų tarpusavio veikimą. Detalų konfigūravimo įrankio aprašymą galima rasti paspaudę čia.

Ribotą keitiklių–įkroviklių konfigūravimą galima atlikti su DIP jungikliais. Kaip tai padaryti yra aprašyta produktų naudojimo instrukcijose, pavyzdžiui (17-ame puslapyje), kurias galite rasti paspaudę čia.

 

7. Lygiagreti sistema
VICTRON ENERGY inverteriai ir keitikliai–įkrovikliai gali būti jungiami lygiagrečiai taip užtikrinant didesnę galią. Nustatymus atlikti galima naudojant „VictronConnect“ arba „VE“ konfigūraciją, kurios aprašymą rasite paspaudę čia.

 

8. Trifazė konfigūracija
Kai laive reikia didelės galios, kintamos srovės energijos šaltinio VICTRON ENERGY keitiklius galima lengvai sukonfigūruoti trifaziam arba trifaziam–lygiagrečiam jungimui. Taip pat, galima realizuoti elektros energijos jėgainę, kurios maksimali galia gali siekti 180 Kva.

Vertinantys užtikrintumą žino, kad kiekvienoje energijos tiekimo stadijoje – projektuojant, modernizuojant ir eksploatuojant – galima kreiptis į įgaliotą VICTRON ENERGY atstovą Baltijos šalyse, LEMONA electronics, kurios specialistai yra pasirengę suteikti konsultaciją ir atsakyti į visus kilusius klausimus.


Nepaliekame nei vieno kliento be sprendimo!

Šias ir daug kitų prekių galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Neradote tinkamo sprendimo ar turite papildomų klausimų? Susisiekite!
Mums svarbi Jūsų nuomonė, palikite atsiliepimą.


Kontaktai fiziniams asmenims

8700 35 035 arba [email protected]

Kontaktai juridiniams asmenims

[email protected]