LEMONA

Garantinio aptarnavimo terminai

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 7-28 kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui. Jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio arba prekė pristatoma gamintojui, garantinio aptarnavimo laikotarpis gali būti ilgesnis nei 28d. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.


Nepaliekame nei vieno kliento be sprendimo!

Šias ir daug kitų prekių galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Neradote tinkamo sprendimo ar turite papildomų klausimų? Susisiekite!
Mums svarbi Jūsų nuomonė, palikite atsiliepimą.


Kontaktai fiziniams asmenims

8700 35 035 arba [email protected]

Kontaktai juridiniams asmenims

[email protected]