Atgal Spausdinti    

Garantinis aptarnavimas

  • Garantinis aptarnavimas

    1. Visus prekių garantinio aptarnavimo darbus atlieka UAB „Lemona“ Garantinio aptarnavimo skyrius.
    2. Garantijos galiojimo terminas nurodytas tinklapyje prekės aprašymuose.
    3. Toms prekėms, kurioms terminas nenurodytas, garantija nesuteikiama.
    4. Nustačius internetu pirktos prekės kokybės trūkumus, kreiptis į Garantinio aptarnavimo skyrių,  e. adresu garantinis@lemona.lt  pateikiant užpildytą, žemiau pateiktą  Prekės garantinio remonto lydraštį.  
    5. Paros bėgyje būsite informuoti, kada atvyks kurjeris paimti prekės. Nurodytam laikui pirkėjas turi turėti  supakuotą ir siuntimui paruoštą prekę ( nurodant gavėjo adresą: UAB „Lemona“, Garantinio aptarnavimo skyriui, S. Raštikio g. 26, Kaunas, LT-50130, Kontaktinis asmuo: A. Vaivadienė ), būtina pridėti prekės pirkimo dokumento kopiją.
    1. Prekės persiuntimas atliekamas pardavėjo sąskaita.
    2. Prekės garantinis remontas atliekamas per 21(dvidešimt vieną) dieną. Prekė pirkėjui bus pristatyta lydraštyje nurodytu adresu .
       
    Lydraštį atsisiųsti galite čia: Prekės garantinio remonto lydraštis 
 
S. Raštikio g.26, Kaunas, LT-50131

Darbo valandos:

8:00 - 17:00  

 

4 pagrindinės priežastys kodėl verta rinktis LEMONA electronics

Patogus pristatymas. Prekes pristatome visoje Lietuvoje, per siuntų tarnybą arba galite atsiimti mūsų parduotuvėse. 

Patikimi. Esame viena didžiausių elektronikos dalių mažmeninės ir didmeninės prekybos įmonė. Garantuojame įsipareigojimų vykdymą. 

Didelis pasirinkimas. Galite rinktis iš maždaug 13 tūkst. prekių pavadinimų, kurias turime sandėliuose ir 5 mln., kurias galime atvežti pagal užsakymą. 

Profesionalus aptarnavimas. Mūsų pardavėjai ne tik paduos prekę, bet ir patars kurią konkrečioje situacijoje geriau pirkti. 

Pastabos ir pasiūlymai